FF Apeldoorn bellen

Ski kapot, brilleglazen van mijn Adidasbril bekrast, dus ff Apeldoorn bellen. Formulier ingevuld, vier keer hetzelfde telefoonnummer waar ik bereikbaar op ben (polishouder 2x en degene die de schade heeft 2x). Krijg ik na twee weken een brief met het verzoek “ff Apeldoorn bellen” want ik was telefonisch niet bereikbaar Notabene mijn APG-nummer doorgegeven. Doet ik dus, hadden ze gebeld op het nummer van thuis. Svp rekeningen en reserveringsbewijs. Tja probleem, ik had geen reserveringsbewijs omdat alles rechtstreeks via internet wsa geboekt. Tja jammer dan, geen bewijs, geen vergoeding!

Nieuwe nota gevraagd plus bedrag adviesprijs ski’s er op. Kopie van de e-mail, door frau Bruendl alsnog opgestuurd, rekening met de kosten van de nieuwe glazen en dan maar afwachten. Dus weer een brief met de mededeling dat ik telefonisch niet bereikbaar was. Weer ff Apeldoorn gebeld. Nou die mevrouw, niet dat arrogant mens van de┬ávorige keren, wilde alleen meedelen dat de ski’s voor maximaal 20% van de nieuwwaarde werden vergoed. Ik krijg dus 160 euro terug voor ski’s die VIER jaar oud zijn. De brillenglazen worden wel 100% vergoed.

Als toetje, in het systeem stond wel mijn APG-telefoonnummer vermeld. Hoe dat ander mens aan mijn prive-nummer is gekomen, is mij een raadsel. Nu dus fanatiek offertes opvragen bij andere maatschappijen want ff Apeldoorn bellen heeft voor mij een andere dimensie gekregen. Dat laatste heb ik hen ook schriftelijk meegedeeld.